tisdag 15 november 2011

Födelsedagskort . . . . .

Hej!

Idag fyller min sambo år. Men fick lite panik igår kväll eftersom jag knappt tänkt på hur jag skulle göra det.
Så idag på förmiddagen tittade jag i min låda med halvfärdiga  kort.
Där jag har antingen sådana jag redan börjat dekorera men inte vetat/ kommit på hur jag velat ha det färdiga resultatet, eller kanske bara testat en annorlunda vikning, .
Hittade ett stjärnkort, som jag vikt för ett tag sedan , men som jag sedan inte gjorde något mer med.
Och det fick bli basen för mitt kort.
Basen är av vitt cardstock, papprena på de tre framsidorna är från Pion design, från deras nya serie.
På insidan av kortet , har jag använt papper från graphic 45 och cardstock. Samt pearls och rosor.

1 kommentar:

  1. Hej! kul att du gillade asken jag gjort på Scrap & hobbys blogg. Jag har ingen beskrivning till den, men gillar att exprimentera och räkna. Sedan finns det en urduktig norska Randi som jag får mycket inspiration från när det gäller askar hennes blogg hittar du på http://egenblogg-rantho.blogspot.com/
    Vilket fint stjärmkort du har gjort.
    HA det gott...

    SvaraRadera