torsdag 24 februari 2011

Saknas en detalj....

God kväll!

Sitter här framför datorn nu med en kopp varmt härligt vaniljté.
Efter ett sent träningspass.
Verkar som jag börjar komma igång med det, vilket känns väldigt bra.
Med maten går det upp och ner, men det ska också gå bra.
Är mycket motiverad för tillfället. 

Igår började jag med årets första påsk kort, men är inte riktigt klar, det saknas något. Och har inte riktigt kommit på vad jag ska ha för dekoration eller annat????? 
Hm så jag får fundera ett tag till.

2 kommentarer:

  1. Ibland måste ett kort få "ligga till sig" innan man kommer på vad som fattas.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Skriver som onkis att ibland måste ett kort få "ligga til sej" innan det blir färdigt.
    Jag kan ibland komma på nåt precis när jag ska gå och lägga mej.
    Då måste jag bara fixa det för annars kan jag inte sova

    SvaraRadera