söndag 13 februari 2011

Söndag

God kväll!!

Tog ett träningspass på min orbitrek imorse. Gjorde även mina gummibands övningar. 
Har alltid gillat att träna men ändå har man varit riktigt dålig på att antingen komma iväg till gymet eller gå ut på promenader eller nu trampa på min orbitrek.
Men denna veckan har jag tränat 2 ggr. Faktiskt stolt över mig själv och ska verkligen försöka att fortsätta med detta.
Vad man borde tänka på är att man får sådan POSITIV ENERGI av att träna. 
Man mår så underbart bra av det!!!!  Positiva tankar och glädjen bara väller över en. Vilket jag märkte idag.
Men söndagen har inte bara varit bra. Höll på att gå ifrån min väska i stan när jag var inne en stund.
Även var nere och ledsen över kanske små detaljer...... men om  man sätter sig ner och tänker och försöker få tillbaka den känslan man hade efter träningen så mår man snart rätt okej igen.
Ialla fall jag.
Plus att det är bra att ha någon eller ett par människor runt sig man kan prata med.
Då brukar faktiskt de mesta lösa sig...

1 kommentar:

  1. Javisst är det väl bra att träna.
    Man mår faktiskt bra av det speciellt efteråt
    Att lämna väskan på stan är väl inget bra

    SvaraRadera