tisdag 17 maj 2022

Nya kort!

 Hej!

Gjorde 2 nya kort igår. Ett grattis och ett morsdags kort. 

Grattiskortet är ett z-fold spinner card. 

Fick tyvärr inte till "spinningen" riktigt men är nöjd ändå.

Svart cardstock till basen, mönstrat från Scrapberra (tror jag det va).

Insidan;

Min gubbe beställde ett morsdagskort som han ska skicka.



Kartong/cardstock från Lidl, mönsterpappret har jag haft länge, kommer ej ihåg tillverkaren.

Text utstansat i bazzilbling, alfabet (till texten " på morsdag")storybook.



Fjärilen utstansad i bazzilbling och mönsterpapper.

Använt vit cardstock här som man kan skriva något. . . 

Håller på med fler julkort. Får se om jag hinner visa dom senare idag.

Ni får ha en fortsatt bra tisdag. 

Tack för titten.

Kram




2 kommentarer:

  1. Vad flitig du är och fina kort. Den vikningen måste jag försöka mig på!

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja testa, tycker det är kul med olika vikningar ut över den enkla vanliga

    SvaraRadera