söndag 1 september 2013

"Cirkel kort"

God kväll!

Har nu under kvällen suttit och gjort ytterligare ett julkort i form av en "Circle flip up book".
Så här blev det, ihopfällt:

Pappret från Reprint, "Christmas now and then"/ Childrens christmas. Stämpeln från Roxystamps.
Bandet kommer jag inte ihåg var jag fått det ifrån.


Har för mig att jag fått papprena från en scrapklubb.
(Ljusen och paketen här i kortet har jag stansat ut av cardstock, "glitterpapper") och stämpeln kommer från Panturo (gissar jag, haft den så länge).
Färglagt med promarker och torrchalk.
 
Andra sidan!
Den söta lilla musstämpeln kommer från Roxystamps. färglagt med promarker.
 
Tredje:
 
 
Fjärde och sista:
 

 
Har sett en video på youtube på detta "kort/ denna bok", men hittade den inte när jag letade tidigare idag.
Men beskrivningen finns/fanns även i Magnolia nr 4 2012.
Mitt kort blev ca 15 cm i dm.
 
Nu är det nog dags att sova!!!
 
Kram och god natt!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar