söndag 5 maj 2013

Dubbel skissutmaning; mitt bidrag!

God kväll!

Onkis och Lisa-olsi har en dubbel skissutmaning som går ut 15e maj.

Jag började med onkis skiss. Gillade skissen men det var verkligen en utmaning att få ihop ett kort.
Då jag inte har så många silvriga papper. Eller dekorationer.
Men tyckte att det blev rätt bra ändå, efter mycket tänkande fram och tillbaka.

Använde vitt cardstock, ett silvrigt papper, som jag tyvärr inte vet vad det kallas.
Fjärilen och texten är stämplad.
Rosorna är något cremefärgade och från Wild orchid Crafts..

Och nästa projekt är lisa-olsi:s skiss som nu kan se här.

Ha en fortsatt bra kväll!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Det va ett vackert kort du har gjort efter min skiss..
    Jag älskar fjärilar så detta kortet gillade jag :)
    Kul att du ville vara med i våran utmaning.
    Kram!

    SvaraRadera